<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Set Kurus BAjet

Set Kurus BAjet

Minggu ni, saya nak buat promosi untuk SET BAJET KURUS yang paling MELETOP dan glamer di kalangan pengguna SHAKLEE..


Bukan ape...sbb SET BAJET KURUS ni memang kene dengan bajet kita dan yang penting memang BERKESAN..

Set BAJET KURUS ni terdiri dari 2 benda;--

1. ALFALFA - yang ni memang kene amek sebab fungsi utama dia untuk detoks toksin dalam badan kita..
   Soalan atau kata- kata yang selalu saya dengar...

   "Toksin takde la dalam badan kak"
   "saya bukan kerja kat kilang chemical, konpem takde toksin dalam badan saya"

Toksin bukannya direct datang dari chemical industry sayang oi... Toksin ni datang dari udara yang kita bernafas, minuman berkaffein yang kita minum, asap rokok yang kite terhidu...
 Dat's why saya kata kene buang toksin dulu...


2. LECITHIN - yang ni fungsi dia untuk pecah lemak..nak yang mahal ade..boleh tukar amek OMEGA GUARD... tapi sebab saya buat promosi untuk set KURUS BAJET then saya tukar dengan LECITHIN..

"MURah ni berkesan ke kak?'

OPkos la berkesan dik...sbb tu ramai yang amek set BAJET ni...sbb memang kene dengan bajet kita..
BERKESAN lagi penting...

HARGA?

ALFALFA RM 53.75 - 330 tablets
LECITHIN RM 52.50 - 180 capsules

TETAPi.....JENG JENG JENG

SAya nak bagi OFFER ISTIMEWA untuk anda semua...

HARGA bawah RM 100 untuk SET BAJET KURUS ini..
MURAH KAN!!!!

Hubungi saya :-

Shaklee independent Distributor , HANIM ISMAIL
boleh pm/ wassap/ sms/ call saya 0179752684

Penghantaran COD boleh dilakukan di sekitar 

SHAH ALAM, KOTA KEMUNING, JALAN KEBUN, dan ALAM BUDIMAN U10,

Penghantaran ke seluruh MALAYSIA juga boleh diuruskan dengan perkhidmatan POSLAJU....

JANGAN MALU JANGAN SEGAN...KONTEK SAYA CEPAT2...



Label: , , , ,